Hipp hipp hurra Noel 1 år idag :-)

Min älskade lilla skrutt blir 1 år idag & jag undrar vart det året tagit vägen?! Ett år fyllt av kärlek, lycka & glädje. Ett underbart år & jag undrar vad jag gjorde innan mina barn fanns hos mig. Det är verkligen en gåva att få barn, det finaste två personer kan ge varann. Jag älskar dig Marcus & jag är dig evigt tacksam att du gett mig två underbara barn. Vi är en liten familj & jag älskar det, älskar att vara mamma.

I morse fick jag lite sovmorron, till 08,00. Skönt. Sen gick vi ner & sjöng för lillebror & öppnade paket.
Vi ska fira lite mera på lördag då jag ska göra en egen tårta till Noel.

Natten har varit bra trots att båda har vattkoppor. Tror det värsta på Maja börjar lugna ner sig, skönt. Noel har inte fått så många, ca 12 stycken. Han är inte speciellt medtagen än & jag hoppas att han slipper få så mycket mera.
Jag har ingen feber idag så jag tror inte det var koppor på mig, men det brukar ju börja med feber så det återstår att se, kan ju inte ropa hej förrän om tre veckor......

Marcus jobbar hemifrån idag, skönt då kan man få lite hjälp.
Strålande sol ute. Passa på att njuta idag för sen ska det ju bli sämre.
Kanske ska göra Marcus glad & dammsuga & putsa bilarna lite ;-)

Ha en bra dag allihopa.

Kram kram

Våran lilla 1-åring :-)



Åh ett paket :-)



Undrar vad det kan vara? Strumpor var det, fast pappret var roligast ;-)



Som ni ser ja, papper är mums :-)



Ånej spotta ut....



Kepsen va skoj.



Fast Brio taxen var en favvorit ;-) Se själva.









En telefon från Maarit, Patrik & Oscar. Tack så mycket, dock så fick
inte Noel ha den så länge för Maja skulle ringa lite & sa jag kan
låna den lite ;-)




Maja hjälpte till & öppna......









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0