Hej hej!

Sist jag skrev så skulle vi ju iväg med maja till öron, näsa, halskliniken. De gick bra. Om hon inte får fler öroninflammationer på ca 2-3 månader så händer inget men får hon det blir det rör & operation. Bara att hålla tummarna. De kollade däremot trycket på Noels öron, man ska tydligen göra det 3 månader efter en öroninflammation & det såg fortfarande "stelt ut" som läkaren uttryckte sig. Vet inte riktigt vad det innebär mer an att vi ska tillbaka med han om ca 2 månader för ny koll.

Nu är jag & skrotarna ensamma hemma. Marcus är till Göteborg & jobbar tisdag till torsdag. Ensamt & tråkigt. Vi saknar dig pappa. 
Nu har jag "slängt ungarna" i säng efter att de badat ihop. De är för söta, verkligen det bästa som finns. Älskar er massor.
Nu har jag "min egen" tid ett tag & den ska spenderas följande. Ska ringa älsklingen & kolla läget, träna en stund på orbin, situps, duscha & sen kolla klart på filmen jag började titta på igår ( Huset vid sjön, kärleks dravel ) ;-).

Japp det var alles för nu.

Tata.

Kommentarer
Postat av: fia

Nää nu får du blogga lite,,,,, Kram

2010-02-04 @ 22:09:12
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0