Noel sjuk igen.

Stackars liten Noel sjuk igen. Jätte snorig & jobbigt att andas, så igår kväll fick vi ge han lite kruppmedicin, de hjälpte & han sov hela natten. Han satt med oss på kvällen när vi slog in lite julklappar, tyckte han va skoj.

Idag har jag städat & städat & tvättat. Tvättmaskinen har gått ända sen i morse & går än. Tvättar typ allt & dammar & fejjar, snart jul ju..... Vi ska ju som sagt vara här, roligt längtar.

I morgon ska vi åka till mormor & morfar på mat. Moster Susanne är där också. Skoj.

Fredag, fredag, fredag & helg gud så skönt. Jag är ju i och för sig alltid ledig men inte Marcus. Han jobbar som aldrig förr & jag är mammaledig, rimmar dåligt eller så är det därför som han jobbar mycket..... hahaha.

Nu snart sover båda barnen. Noel håller på att somna & Maja borster tänderna. Sen kan ja & Marcus ha fredasmys Jay woho va härligt.

Åh va de är härligt med vinter, fast nu är det -14 grader & det vette att sjutton om de är härligt. Haha man är aldrig nöjd, men då är det som vanligt, tycker iaf Marcus för jag är aldrig nöjd säger han. Jag vill alltid ha mer ;-)
Ja varför nöja sig med lite när man kan ha mycket......

Ha en bra helg alla mina goa läsare.

// Karm kram

Kommentarer
Postat av: fia

ååå det är härligt med SNÖ & kallt,,, Om min sambo fick vara hemma lite mera så,,, :) förhoppningsvis kan vi ut & köra pulka idag,,, HELA familjen,,,

Kram på re,,,,

2009-12-20 @ 07:40:10
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/
Postat av: fia

ååå det är härligt med SNÖ & kallt,,, Om min sambo fick vara hemma lite mera så,,, :) förhoppningsvis kan vi ut & köra pulka idag,,, HELA familjen,,,

Kram på re,,,,

2009-12-20 @ 07:43:37
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0