Julen närmar sig med stormsteg.....

Herregud snart jul. Tiden går alldeles för fort eller så har man för mycket att göra. En kombination kanske. Nu ikväll så har jag bakat snickerskakor, mums jättegod tyckte Maja.
hade besök av William, Towe & Hanna idag efter dagis. Vi drack kaffe & åt lussebullar. Barnen lekte & titta lite på tv. Hanna gick sen hem & skulle ge Towe mat & William var kvar en stund hos oss men rätt va de va så hade de bestämt att de skulle hem till William. Tog på dem kläderna, sen ringa Hanna & tala om att de små var påväg så att hon kan hålla utkik när de kommer, vill ju inte att de ska gå själva utan att vi vet om det, så vi brukar ringa & säga till att nu är de påväg så man har lite koll. De är ju små busar fortfarande så man vet aldrig vad de hittar på......

I helgen så har vi varit på stan & köpt flera julklappar, blir man aldrig klar?! Jag har även suttit & skrivit julkort, bakat en till omgång lussebullar & stått & stekt köttbullar av nästan 2kg köttfärs. Puh de var jobbigt. När julafton väl kommer & alla klappar är utdelade så somnar jag väl i soffan om ja så luktar på vinkorken eller så har jag redan somnat av glöggen hahaha, men roligt ska de bli & jag längtar.

här kommer en liten uppdatering av kort.

Må så gott alla.

// Kram kram

Noel sitter jättebra själv nu :-) har han gjort ett tag.



Maja busar framför kameran hahaha










Sen så posar hon lite ;-)



Säger bara oj oj oj pappa, med den blicken kommer vår lilla flicka
att få allt hon pekar på...... ;-) Funkar de om mamma tittar så på dig
också.... Kanske ska prova ;-) fast jag brukar få som jag vill ändå....
:-) puss älskling





Maja säger "Mamma du har läppglans på läpparne, de har inte jag"
Klart att älsklingen också ska ha läppglans, sen går hon till spegeln
& speglar sig. Hmm undrar om hon har sett mamma göra så..... ;-)



Då blir man så här STOLT



Tack mamma, puss. Åh min fina tös :-)





Nu ska ja ner & bänka mig framför Ullared

Tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jaa! Sådan mamma sådan dotter. Puss o Kram från moster

2009-12-16 @ 07:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0