Syskon kärlek.

Syskon kärlek, visst är det underbart. Efter att ja ammade Noel i morse så fick han ligga på en kudde i våran säng & somna om en stund, mammamys ;-). Sen när Maja vaknade kröp hon upp till oss. Hon klappa lite försiktigt på lillebrors huvud men han bara vände på sig & ville inte vakna, så söt, men skam den som ger sig, med andra ord han vaknade.... ;-) då hämtar Maja en bok ( Busiga Bebben ) & börjar läsa för lillebror. Hon är så go med honom att ja blir alldeles tårögd. Okej att hon är trotsig & "lite jävlig" mot oss nu men lillebror är hon så snäll mot hela tiden. Du är så duktig Maja.
Efter att jag hade hämtat Maja från dagis så la jag Noel bredvid maja i soffan medans hon såg på Kalle Anka så att de skulle få lite syskonmys medans jag dammsög, efter ett tag säger hon stolt " jag fick han att somna" & sitter & stryker han över huvudet. Gud ja tror ja spricker av stolthet. Mina änglar.

Nu ikväll så somnade Maja i soffan redan 18,30. Hon var jätte trött efter gymnastiken idag. Pappa var med och tittade idag. Vi är så stolta, hon är så duktig & det är jätte kul att se de små hoppa omkring, gå balansgång, hänga i ringar & göra kullerbytta.

Nu håller Marcus på att ge Noel lite ersättning i flaskan. Pappamys ;-).

Ha en underbar kväll alla 
 
            // kram Carola








Kommentarer
Postat av: Fia

Joo visst ere underbart med syskonkärlek!! dom kan vara super duper söta mot varandra!!!

Men ibland fördjävliga med,,, asg men det hör ju till,, Kram

2009-09-24 @ 21:16:23
URL: http://stengeltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0