Pyssel.

Nu i helgen så pysslar vi lite. Marcus håller på med en dyn & diverse låda till mig. Den börjar ta form nu & den kommer att bli jätte fin när den är klar. Snart ska vi måla den :-)
Jag var iväg igår & köpte lite nya blommor till framsidan, blev rätt så bra & mysigt. Fick en ny idé också...... konstigt ;-) ska iväg idag & köpa mera blommor, ljung som ja ska ha i tre svarta krukor längs vår långa vägg. Bilder på det kommer senare. Marcus säger måste vi köpa allt hela tiden??? Jo förstår ni, det är så jag låter, "vi måste köpa". Japp så ä det ;-) jag gillar att shoppa & pyssla & göra fint.
Vi ska även försöka få tid till att olja altanen & utemöblerna så vi kan packa ihop dem inför vintern, men dygnets alla 24 timmar räcker liksom inte till.

Nu ska ja hoppa in i duschen. passa på när lilleman sover & Maja ser på tv. Storman sover han med ;-), han var så snäll & gick upp med Noel tidigt i morse när han vakna så jag fick ligga lite längre & sen vid åtta så bytte vi ;-)
Man måste ju hjälpas åt så båda får lite sömn, men ja saknar långa mysiga frukostar ihop, men men man kan inte få allt. Älskar när det är helg & jag får vara med familjen. Jag älskar min underbara lilla familj. Puss på er alla.


Så här blev det. Lite höstfint :-)





Min fina låda snart klar. Du är så duktig älskling :-)



Maja är så duktig & hjälper pappa hänga tvätten. Mina finaste :-)



Gäsp, nu är ja trött. Vill inte se på tv mera ;-)



Kommentarer
Postat av: Marie

Vad fint ni verkar ha det :) Och va fint du grejar hela tiden med alla blommor å så, du kanske skulle bli nån slags inredningsdesigner :)

Kram

2009-09-20 @ 13:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0