Lite deppig.

Ja som sagt lite deppig. Marcus åkte till Göteborg nu ikväll så jag & barnen blir själva tills fredag. Tråkigt vi saknar dig redan pappa :-(.
Till råga på allt så var Noel jätte ledsen i kväll & ville inte bli ner lagd i sin säng. Skulle bara vara i min famn. Han somnade dock till slut. Strax efter nio. Hoppas han får sova några timmar innan det är dax för ammning.

I morron när lill skruttan har varit på dagis så åker vi till mormor & morfar i Nyköping & är där tills fredag. Så riktigt ensamna blir vi inte. På onsdag ska jag, Maja, Noel & moster på stan & fika & Maja ska få handla nåt från leksaksaffären. Ska bli mysigt att komma iväg lite. Har inte träffat mormor & morfar sen Noel döptes.

Igår var vi på flyguppvisning här i Linköping. Thea med familj var också med. Vi hade jätte mysigt & idag har Maja busat med William nästan hela dagen. Marcus hade Maja & William en stund på eftermiddan när ja & Hanna var på Lingon & blåbärsparty hos Jonna. De var trevligt. Köpte dock inget. Kläderna är aningen dyra & så fanns de inget som ja fastnade så där mycket för. Marcus tog barnen till lekparken & när vi kom hem så hade de precis fikat bulle & saft :-). De hade haft jätte kul. Du är go du marcus. Puss på dig.

Eftersom pappa är borta så får Maja sova i våran säng. Mamma tycker det är såå mysigt & underbart att ha dig bredvid sig lilla Maja. Älskar dig så mycket gumman.

Kanske inte har skrivit det men Noel har fått gröt några gånger nu & han får ersättning det sista på kvällen nu, efter att jag har ammat han. Han är så duktig att ta flaskan, han riktigt hugger efter den hihi. Min lilla cobra haha.
Gröt är han också duktig på att äta men ibland blir han lite ledsen, vet ej om det går för sakta eller vad det är riktigt, men vi lär oss väl snart ;-).


Kram till er alla där ute.


Han är så söt så ja tror ja spricker av stolthet. Älskar min Noel.



Somnade till slut i mammas trygga famn. Finns inget bättre. Puss.



  Ge mig mat.                   Mums                      Sa du nåt??              Mmmmmm  
         



     Jaaa va gott!!

     Ni kan klicka på de små bilderna så blir de större :-)


Kommentarer
Postat av: Moster Susanne

Moster längtar efter att få mata med gröt eller annat gottigott. Kram till er alla./Susanne

2009-09-14 @ 15:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0