Ett litet inlägg...

Idag var det sista dagen med pencilin för Noel. Skönt då han nu på slutet kom på att man kunde ju både gurgla & spotta ut det haha, mamma fick med andra ord lite på sig idag ;-). Hoppas vi får vara friska ett tag nu.

Idag har det varir riktig storstädning här hemma. Har även haft hjälp med fönsterputs :-) så nu blänker mina fönster. Underbart.

Efter dagis så följde Hugo med oss hem & lekte. Dom är för söta de två, leker super ihop. Ljudnivån är dock inte super alla gånger. Sa åt dem 3 gånger att de skulle va lite tystare när Noel sov på em men inte det så då skicka ja in dem till Hugo en stund ;-).
Det underlättar jätte mycket när Maja har en kompis hemma så hon kan busa & leka såhär på em & jag kan tex städa lite ;-)
Skönt nu när hon börjar bli lite större så de kan gå mellan husen till varann & leka. Vi bor verkligen perfekt för de små.

Idag är det ju torsdag & den dagen som stumpan har gymping. Marcus var hemma i tid idag & följde med henne. Jag & lilleman var hemma då Peter som putsade våra förnster inte var klar.

Nu har ja precis nattat Noel & Marcus håller på att natta Maja eller så sover han bredvid henne ;-)

Brasan brinner & det blir nog en film ikväll med ;-)

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. blir lite full i skratt när jag läser ditt inlägg.. Jag hade oxå fönsterputsning hemma idag :) och han som putsa fönstrena hette oxå Peter..haha.. Men nu är dom skinande rena och tack för att du tipsa mig om detta, ska aldrig aldrig mer putsa mina fönster själv! Kram

2009-10-22 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0