Fredagen den 13:e......

Ja som sagt fredagen den 13:e idag & det gick ju bra. Ja det beror ju på hur man ser på det. Bra för mig, kanske mindre bra tycker Marcus. Han var nämligen pappaledig idag & jag passade på att åka in till bolaget, Ikanohuset & Maxi, med andra ord en dyr dag & helgen har bara börjat. I morron blir det stan & börja fixa lite julklappar. På bolaget köpte jag 09 glöggen, ska prova den i morron. Idag blev det lite rödvin till den hemma gjorda pizzan som by the way blev supergod. Mycket mosarella & ruccola ska de va ;-). Kanske inte så nyttigt men det är ju fredasmys.....
Moster Milla var här & myste med oss också som efter pizzan åkte vidare på dans. Jätte mysigt att ha dig här Millis.
På Ikanohuset blev det en svart "skjorttunika" på Sisters, dock inte billig men supersnygg om ja får säga det själv. Så roligt att äntligen ha kommit igång & handla till sig själv & inte till barnen jämt ;-)
Sen blev det en grå "skjorttunika" på Vero Moda. Nice ;-)

Ja ja jag vet Peter, men Marcus loves me ;-)

Å förresten så fick Marcus sovmorron till 10,20 så de är inte så synd om honom. Jag & Noel gick nämligen spåret efter att ha lämnat Maja på dagis så att pappa skulle få sussa i lugn & ro. Jag kanske hoppas lite på att jag får sovmorron i morron ;-) vi får väl se.....

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0