Magsjuka!

Blev inget kalas för Maja idag & ingen resa till mormor. Vi var ju till Norrköping & shoppade igår & när vi åkte därifrån så stannade vi till på Mc för att äta lite för sen så skulle vi hem & packa & åka vidare till mormor. Va hade ju tänkt att åka dit idag men Milla ville att vi skulle komma redan på fredagen så det tänkte vi göra. Väl inne på Mc så gick Marcus, Maja & Noel & tog ett bord & jag gick för att beställa mat, då kräks Maja. Stackars liten. Hon kräktes på natten också men hon hostade så, så vi trodde att det berodde på hostan men så var tydligen inte fallet. Vi ringde & fråga mormor hur vi skulle göra, om de var ok att komma ändå. Vi visste ju inte riktigt vad det var. det var ok sa hon. Maja verkade mycket bättre så vi åkte hem & packade & åkte sen mot Nyköping. När vi precis har passerat Norrköping så kräks Maja igen. Jag får då ta emot med händerna mina, usch fy & bläää. Skriker STANNA till Marcus & han säger jag stannar vid nästa avfart, nej nej du stannar nu skriker jag med kräk i mina händer. Fick alltså stanna med varningsblinkers på motorvägen & ut men Maja & tvätta med våtservetter & byta kläder. Vända & åka hemåt igen. ja ja der var den dagen det ;-)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0