Idag börjar allvaret ;-)

Idag börjar Marcus jobba igen & jag är hemma med två barn hela dagen eftersom dagis har studiedag. Dessutom har jag feber & jätte ont i mitt vänstra bröst. Nån form av infektion. Antagligen har det läck ut mjölk i bröstet från några mjölkgångar, de var iaf vad Åsa på bb trodde när jag ringde dem i morse. Ska försöka vila mycket ( ensam med två barn,  Yea right ) dricka ordentligt & ta panodil & ipren. Blir det värre får jag åka in & de får titta på mig.

Fotograferingen gick jätte bra. Maja var jätte duktig & höll lillebror i knät. När vi tar kort på henne så vill hon ju alltid titta på varje bild direkt efteråt men nu satt hon så snällt stilla med lillebror & va sååå stolt. Det blev en jätte fin bild som snart publiseras i tidningen.
Idag ska jag boka in en tid för fotografering på Noel. Vill ha sånna där mysiga hand & fot bilder.

Får se om jag hinner skriva nåt mera idag, men jag ska försöka aktivera maja lite & samtidigt vila så mycket jag kan. Den ekvationen går inte ihop någe vidare men men.

Lägger iaf upp lite bilder.

Kram kram


  Trött Maja                             Mys med mamma            
      
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
Så vacker min lilla Noel                                                                                        
                                                                                                        


Gör som mamma gör ;-)                                                                                       



Hmm funderar lite                                                                                                  
                                                                                                       



Så liten & fin hand                                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0