Hembesök av bvc!

Idag hade vi hembesök av Helena från bvc. Vi fikade & pratade om förlossningen & lilla Noel såklart.
Noel väger nu 4180gram, har gått upp 310gram på 6 dagar. Duktig kille eller så har mamma grädde i tuttarna ;-).
Helena tyckte att Noel var en jätte fin kille. Såg ut att må bra & verkade så lugn, hoppas det håller i sig :-).

När Helena hade åkt så åkte vi in till stan en sväng. Jag hittade en tröja & ammningsbh. Maja fick en tröja & Noel fick tre st bodys. pappa blev utan ;-).

Handlade lite mat på vägen hem & när vi kom hem så gjorde pappa sin goda pizza, mums gott gott.
Under tiden som Marcus gjorde pizza så ammade jag Noel & då skulle Maja amma sin Skrollan docka. Hon sa, Skrollan äta från min tutte & drog upp tröjan & satt i soffan bredvid mig, sååå söt tjejen min.

Nu så sover både Noel & Maja & Marcus är på innebandy med grabbarna & jag hamnade här en sväng men ska snart gå & lägga mig & läsa lite. Fast nu kom jag på att tvättmaskinen är klar så det blir till att hänga tvätt nummer två idag först, suck. Tvättar en del nu ;-).

Sov gott alla som läser

Puss & kram


                 Våra älsklingar sååå fina. Puss på er!



                                              Maja leker doktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0