En lugn dag!

Idag är det ju Kristi himmelsfärds dag & Marcus har varit ledig från jobbet, skönt. Jag har inte gjort så mycket. Dammsugit & tvättat lite sen så var jag till Ikano gallerian en sväng. Hittade jeans & två tröjor till mig :-) en body till Noel & tajts, kjol & kapribyxor till Maja.

Marcus har snickrat staket & varit jätte duktig. Snart klar.
Hanna & Willam var förbi en snabbis innan lunch så Maja & Willian fick leka lite.

I morron ska Marcus jobba halvdag hemifrån, jätte skönt tycker jag ;-), då får vi iaf eftermiddan ihop & göra nåt kul.
Eventuellt så skulle jag & Hanna med barn gå till skogen en sväng i morron om det är bra väder men då regnar det väl....

Nu ikväll efter maten ( vi grillade för ovanlighetens skull ;-) ) så tog vi en promenad. Det var såå skönt, varmt & vindstilla, nice. Maja cyklade på sin trehjuling, så söt & Noel sov gott i sin vagn & gör än.

Noel växer & växer, stor kille snart. Vart tar tiden vägen, det går alldeles för fort. Det är så underbart att ha bebis igen. Han är så snäll mammas pojke ;-). Älskar dig så mycket Noel.

Nu håller Marcus på att natta Maja. Ja hon har varit vaken tills nu trots att hon inte sovit nåt under dagen. Så ni förstår vilket helsike vi får om hon sover om så bara 30 minuter på dagen......
Snart ska ja sätta mig i soffan & jäsa framför "Bonde söker fru" som börjar idag.

Sov gott alla.

Kram kram

Vi älskar er Maja & Noel. Puss & kram från mamma & pappa.

Kommentarer
Postat av: Ilkapilka

Tjohooo



Där ser man, du har dykt ner i bloggandets värld. Vad fina bilder och söta ungar :).



Hade så bra. Massa kramar!!

2009-05-22 @ 12:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0