En härlig dag!

Idag har vi haft mormor, morfar, Milla & Linus på besök. Milla & Linus är fortfarande kvar, de sover kvar. Jätte kuligt.

Mormor, jag, Noel, Maja & Linus tog en promenad till affären & köpte glass & lördagsgodis. Linus åkte inlines. Jätte duktig är han. Tyvärr gick vi dock när vädret var som sämst för det började regna när vi kommit halvvägs ;-), men lite vatten skadar väl inte ;-). Sen var det jätte fint väder hela kvällen.

Maja har lekt med grannpojken Hugo hela dagen. De leker så otroligt bra ihop. Man märker knappt av dem, så söta så. Samsas om allt. Låg & gosa i Majas säng under täcket ;-)..... lite tidigt kanske.

Marcus han har skruvat på altanräcket. Duktig han. Sen så har han grillat grillspjut till oss, det var jätte gott. Tack älskling.
Linus har klippt gräset åt oss, gullunge där :-). Jätte duktig. Skönt tycker Marcus då slipper han ;-).

Nu på kvällen så badade Maja & Linus i badkaret. De gillar Maja.
Sen så badade Milla & Linus lilla Noel i badbaljan. De älskar han, han blir jätte lugn av det. Man ser verkligen hur han njuter & bara flyter omkring i baljan.

I morron ska vi åka & fota lilla Noel. Roligt. Hoppas bilderna blir bra.
Nu ska ja gå & lägga mig. Har blivit jätte sent nu två kvällar & det blev inte så tidigt idag heller fast jag hade bestämt mig för det.
Så god natt alla & sov gott.

Kram kram

                                  Mys med Hugo



Så här fin blev jag i kläderna jag fick av dig moster Susanne. Puss & kram.
Älskar dig.



                                        Mys med moster Milla




                                      Nybadad så härligt




Sägs att de känner sig trygga när de ligger såhär med armarna.
 Klart jag är trygg i mammas sköna famn :-)
Jag älskar dig Noel mer än ord kan beskriva. Du är så vacker.
Kan sitta & bara titta på dig i timmar.  Puss mammas kille.





Kommentarer
Postat av: Matilda

Är lite efter men ett stort grattis till er lille son, så söt. Hoppas allt gick bra och att nii mår bra. Kram

2009-05-24 @ 22:25:33
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0