Noel en månad idag!

Idag är lilleman en månad. Gud va tiden går fort. Alldeles för fort.
Som sagt så blev ju jag sjuk natten till fredag. Började redan lite i torsdags, bara att jag trodde jag var extra trött på em. Höll dock på att svimma när jag var & hämta Maja på dagis.
Sen var jag så trött att jag låg på soffan med Noel på bröstet & sov & stackars Maja fick roa sig själv & tittade på tv & rätt vad det var så kom Maja med pottan & sa "titta mamma jag har kissat". Min duktiga tös. Förlåt mig för att jag inte riktigt orkar ibland.

Hade ont i magen & ryggen hela natten. Frös & var uppe & kissade hela tiden. Det kändes som att jag skulle kissa på mig & så kom det bara några droppar. Hela magen krampade när jag kissade.
Jag gick upp tidigt i fredas & duschade & försökte göra mig iordning för att åka på begravning men det gick bara inte. jag hade så ont i magen & ryggen att jag varken kunde gå, stå el sitta. När Marcus kom in i badrummet & jag stod & grät &   duschade jätte varmt vatten på magen & ryggen så sa han att vi kunde inte åka. Jag gick ut & la mig på soffan & vänta på att vårdcentralen skulle ringa upp mig. Pratade med dem & de sa att jag skulle lämna urinprov.
jag hade provrör hemma som jag kissade i & som Marcus sen åkte till vårdcentralen med.
De ringde sen tillbaka & sa att jag hade en bakterie. Antagligen urinvägsinfektion eller njurbäcksinflammation.
De skulle skicka proverna vidare så på måndag eller tisdag vet jag mera exakt vad det är, men jag fick pencilin som biter mot båda. Låg på soffan hela dagen. Ena stunden frös jag så jag hackade tänder & i nästa så svettades jag. Gjorde inget den dagen förutom att amma Noel. Stackars Marcus fick sköta om två barn & en sjuk Carola. Tack älskling för att du är så go.
Älskar dig & våra underbara barn.

Idag var jag lite bättre så vi åkte & hälsade på Milla på eftermiddan. Hon flyttade igår. Till en lägenhet i Harg i Nyköping.
Hon & Tony har flyttat ifrån varann men jag hoppas att det blir bra. Hon hade fått iordning jätte bra. Det blir jätte fint där.
Milla hade sparat vårat gammla dockhus till Maja så att hon ska ha nåt att leka med där. Gissa om nån var glad. Maja ville inte åka hem sen.
Mormor & morfar var också där, så vi passade på att gratta morfar som fyller år på måndag. Vi hade köpt en skjorta & några strumpor. När mormor & morfar skulle åka hem fråga morfar om Maja ville följa med. Gissa vad svaret blev.... ja precis. Maja gick & tog på sig skorna & sa sova mormor & morfar. Stackars liten. Hon ska få sova hos dem nån annan helg.

Nu precis så har Sverige förlorat mot Danmark i VM kval i fotboll. Attans också.
Marcus duschar & jag sitter här, men nu ska jag krypa ner under täcket.
Ha en fortsatt bra helg alla.
Kramar från oss.

                                 Gullunge!



                                 Samma frisyr som mamma har ;-)



                               Så fin så :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0