Maja hos mormor & morfar!

Idag åkte jag, Maja & Noel till Milla & hälsade på. Hon har fått det jätte fint i lägenheten. Mormor & morfar kom också dit en stund. Pappa hjälpte henne att sätta upp två hyllor. Blev bra.

Sen åkte vi med mormor & morfar hem. Maja ska sova där till på söndag.
Hon behöver få vara minst ett tag & få all uppmärksamhet & vi behöver vila lite. japp de är "lite" jobbigt med två små, så lite avlastning är aldrig fel. Fatta vi får två sovmornar i rad ( tillsammans ), det har inte hänt sen innan vi fick Maja.
Jag & Marcus ska ut & äta tre rätters i morron på en resturang här i Linköping som heter Parisien. Ska bli så gott.
Bara inte jag blir sämre. Jag har nämligen blivit lite snuvig & har ont i halsen morron & kväll.
Dessutom så fick jag ögoninflammation i natt, dock inte så farligt än men man vet ju aldrig.
Vi hoppas på det bästa iaf.

När jag & Noel kom hem ikväll så var jag så trött att jag somnade en stund på soffan.
Marcus tände en brasa till mig, har ju regnat hela dagen så det var lite ruggigt & sen så gjorde han sin special pizza.
Jätte gott. Tack älskling.

Jag ringde mormor för att höra hur det gick med maja & just då var Maja ledsen. Mormor hade frågat om de skulle gå upp & bädda & hon ville väl inte sova riktigt än & blev ledsen & ropa efter mamma.
Hon fick prata med mig & hon snyftar fram "mamm jag vill åka hem". Åhh vad det värkte i mammas hjärta. Nära att jag hoppade in i bilen & åkte & hämta skruttan.
Sa till mormor att avleda & fråga om hon ville ha glass. Gissa om de gick bra? ;-)
Mormor ringde sen senare & sa att det hade gått så bra & att de hade läst två sagor & att hon sov så gott. Skönt då kan jag andas ut.

Igår efter att jag hämtat Maja på dagis så följde Hanna, Willian & Towe med hem på mellis. William & Maja busade men mest så var de osams & grinade. Hade nog varit en jobbig dag på dagis för sen när de hade gått hem så sov båda mina barn en bra stund.
En i soffan & en på golvet nedanför. Hahahah titta på bilden nedan, så söta mina älsklingar.
Älskar er för alltid. Älskar så det gör ont i hjärtat. Bara en mamma & pappa kan förstå. Puss mina sötisar.



Choklad glass är gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0