Blomkrukor..........

Ja dessa blomkrukor gör mig snart galen. Hittar ju inga & varje gång jag är iväg & letar kommer jag alltid hem med blommor...... Fint blir det iaf. Jag & Noel var iväg en sväng idag till City Gross & en bolmbutik i Mantorp men som vanligt hitta jag inget & igår var jag & grannen Malin iväg till Blomstertorget, hitta inget där heller förutom blommor att ha inne.....Lägger upp lite bilder på blommorna jag köpte & planterade igår kväll. Köpte även en kruka & dekorationer & stenar. Blev bra tycker jag.

Nu äntligen sover Maja. Marcus kom hem sent idag, 19,20. Han går på semester i morron. Underbart :-)Lediga i nästan 6 veckor ihop, vi hinner nog tröttna på varann.... hahaha.

Nu ska jag ta reda på tvätten, blää.....
Kanske njuta av en kaffe först  ;-)

Vilket underbart väder de är nu, strålande sol & blå himmel i tre dar nu, me like.

Vi ses Kramis


Så här blev det.






Maja ser på tv & äter bulle. På golvet.......



Å här står vi inte alls nära tvn. Vi har ju en sån liten tv.......



Är han inte söt i sin Puma body??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0