Tillbaka i gamla rutiner igen!

Ja nu är man tillbaka i gamla rutiner igen. Rätt skönt faktiskt.
Var på bvc med Noel nu den 6:e augusti. Han fick två vaccinationssprutor. Han fick mot difteri, stelkramp, kikhosta, polio, Hib och pneumokocker. Han va jätte duktig. Han grät mest när han fick den nya sprutan, den mot pneumokocker. Den ska tydligen göra rätt så ont. Så mamma gav lite panodil när vi kom hem. Gjorde ont i mammahjärtat när de stack min lilla pojk. Kände mig så hemsk som fick hålla fast han, men det är ju för hans eget bästa.
Han har vuxit också. Numera 6850gram, 62 cm lång & 41 cm i huvudomfång.

Idag var ja till Ikea. Ikea, två barn & hämtlagret. Ja vad säger man. Jag vet ja är inte riktigt klok, har aldrig varit & kommer aldrig bli ;-).
De blev två överskåp som snart sitter över datorskrivbordet :-). Marcus är så duktig & skruvar & monterar just nu.
Sen så blev det förlängningsskiva till skrivbordet. jag ska ha min egen lilla hörna. Då kan ja sitta & sy & pyssla med mina fotoalbum samtidigt som Marcus surfar. Så nöjd är jag :-).

På lördag är det dop. Vår lilla kille ska döpas. Han ska heta Noel Marcus, såklart :-).
Efter dopet blir det lite mat & tårta hemma hos oss. Hoppas bara vi får tur med vädret.

Kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0